You know the blog is a medium to express your feelings, right? So yeah, I guess this is what I want to write about: Bloody hell la you people!
Sometimes ak sendri wonder, why la ak x pernah dpt group mate yg reti wat keje? (except for you cik mira, of course. this is about the 'other' group mates) Tmbh lagi kalo foreigner... MMG la x pernah ak dpt yg boleh ak harap. Tu pasal la ak benci amik foreigner masuk group ak. Dowg ni gebang je lebih, buat keje x reti pun. Pastu kalo x puas ati, leh plak marah kite. HELLO! Ak ni group leader! I know what is right and what is wrong! Your work is wrong and I have a right to correct you! Don't you dare telling me off, babi!
Yang korang ni jenis malas sangat wat keje ni apa pasal? Susah la hidup ngan korang ni... Payah sgt, berenti je la mmu tu! X yah blaja langsung! Gi merempat kat mane2! Senang kan hidup? x yah keje, x yah susah2 wat assignment, just duduk mintak sedekah. x kan duduk tadah duit pun susah? Isk, isk, isk, x yah hidup la kalo mcm tu. Ha, lagi senang..kan?
Korang yg foreigner ni plak, pegi balik negara korang, wat sampah kat sna plak. Sini dh bnyk sampah, kalo tambah korang, makin sesak nafas la org yg bukan 'sampah', tau x? Isk, isk, isk, susah la jadi smpah ni. x de org nk.. Campak sane, campak sini, alih2 baik kasi bako je. Ha, lagi senang...kan?
Org mlayu pun pemalas. Ckp je bnyk, tgn x reti wat keje pun. Padan la mlayu x leh nk maju, kan? Pastu salah kan org ni, salah kan org tu. Padahal bile mase org bg peluang utk berjaya dlm hidup, ko x nk amik peluang tu..Hish, ak rase hidup mcm korang ni mmg jenis yg x de value kan? Maybe you guys thought you can leech off your parents money as long as you live,eh? Poor guy, retarded rupenye..
p/s: those who I wrote about in here were that malay girl, that malay guy, those foreigners who once in the same group with me dan sape2 yg sama waktu dgn nye. bullshit..